Nadpisanie zmiennej referencyjnej obiektu a usunięcie obiektu
2 posters
:: Projekt "Madagaskar" :: 4.INNE :: 1.C#: ogólnie
Strona 1 z 1
Nadpisanie zmiennej referencyjnej obiektu a usunięcie obiektu
Mam dość dręczące mnie pyt, mianowicie tworze obiekt swojej klasy:
I później w metodzie do generowania punktu po zdobyciu go przez gracza generuje go w skrocie:
- Kod:
Snake _point = new SnakePoint(_gridSize, GameField.RowDefinitions.Count, GameField.ColumnDefinitions.Count, true);
I później w metodzie do generowania punktu po zdobyciu go przez gracza generuje go w skrocie:
- Kod:
_point = new SnakePoint(_gridSize, GameField.RowDefinitions.Count, GameField.ColumnDefinitions.Count, true);
Pete_- Liczba postów : 4
Join date : 07/02/2014
Re: Nadpisanie zmiennej referencyjnej obiektu a usunięcie obiektu
Poprzedni obiekt staje sie niedostepny. Moze nie znika tak od razu, ale po pewnym czasie GC go sobie usunie z pamieci.
Fores- Liczba postów : 73
Join date : 30/05/2013
Age : 34
Skąd : Katowice
Re: Nadpisanie zmiennej referencyjnej obiektu a usunięcie obiektu
Czyli takie podejście jest ok?
Przypisanie do nulla nic nie zmienia?
Przypisanie do nulla nic nie zmienia?
Pete_- Liczba postów : 4
Join date : 07/02/2014
Re: Nadpisanie zmiennej referencyjnej obiektu a usunięcie obiektu
Przypisujac nowa instancje danej klasy do obiektu zrywasz aktualna referencje. Obiekt dalej istnieje gdzies w pamieci, ale nie masz juz do niego dostepu. Jak bedzie potrzeba zostanie on automatycznie usuniety, zwalniajac pamiec.
Jak dasz wczesniej do nulla to rezultat jest taki sam.
Jak dasz wczesniej do nulla to rezultat jest taki sam.
Fores- Liczba postów : 73
Join date : 30/05/2013
Age : 34
Skąd : Katowice
:: Projekt "Madagaskar" :: 4.INNE :: 1.C#: ogólnie
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach