Nauka programowania
2 posters
:: Projekt "Madagaskar" :: 4.INNE :: 2.Pozostałe wątki
Strona 1 z 1
Nauka programowania
Cześć wszystkim, Moim celem jest nauczenie się programowania a językiem który wybrałem to jest JS i C#. Ale na necie są bardzo dobre kursy nauki programowania takie jak,
Lekcje te są na Udacity.com. Dotyczą one problemów programowania i do nauki używają PYTHONA. Czy przejście tych kursów z innym językiem (nawet jeżeli poslużył by mi tylko do rozwiązania problemu - zadania) jest błędem jeżeli chce uczyć się C#. Wydaje mi się że nie bo programowanie w skrócie to rozwiązywanie problemów a wiedza tu zdobyta nie uczy samego języka tylko idei programowania.
Jest wiele tego typu pozycji które opisują zagadnienia programowania ale nie wykorzystują c#.
Moim zdaniem można przejść te kursy. Ale wole zapytać was bo jestem początkującym a nigdy nie byłem na studiach.
- Intro to Computer Science na udacity
- Intro to Computer Science
- Programming Languages
Lekcje te są na Udacity.com. Dotyczą one problemów programowania i do nauki używają PYTHONA. Czy przejście tych kursów z innym językiem (nawet jeżeli poslużył by mi tylko do rozwiązania problemu - zadania) jest błędem jeżeli chce uczyć się C#. Wydaje mi się że nie bo programowanie w skrócie to rozwiązywanie problemów a wiedza tu zdobyta nie uczy samego języka tylko idei programowania.
Jest wiele tego typu pozycji które opisują zagadnienia programowania ale nie wykorzystują c#.
Moim zdaniem można przejść te kursy. Ale wole zapytać was bo jestem początkującym a nigdy nie byłem na studiach.
wad- Liczba postów : 35
Re: Nauka programowania
Jeżeli kursy są w Pythonie a Ty chcesz się uczyć C# i JS to lepiej przerób kursy do C# i JS. Python ma zupełnie inną składnie. Nawet jeśli przerobisz te kursy to i tak potem będziesz musiał się uczyć C# i JS.
perlik- Egzaminator Warsztatów "Madagaskaru"
- Liczba postów : 20
Similar topics
» Algorytmy - nauka programowania
» Nauka i otoczenie SQL - linki