Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Camera w C#

Go down

Camera w C# Empty Camera w C#

Pisanie by artbax Wto Paź 27, 2015 12:54 pm

Witam wszystkich,
Moje pytanie dotyczy implementacji programu majacego symulaowac dzialanie kamery. Trzeba sobie wyobrazic, ze trzyma sie kamere i filmuje np. proste bryly na scenie. Trzeba zaimplementowac obroty wokół osi x, y, z. Ruchu up-down, left-right i zoom.  Jest to projekt studencki, wiec na pewno ktos z was juz cos takiego robil. Wlasciwie zrobilem juz takie programy, ale jak sie dzisiaj dowiedzialem powinna to byc kamera First Person, a nie poruszanie figurami na scenie. Moje pytania:
1. Jak mam zaimplementowac FP Camera w czystym C#?
2. Jak korzystac z OpenGL razem z C#?
3. Jaka inna biblioteka graficzna moglaby sie przydac?

Linki do programow:
1. https://youtu.be/H72jqkbBsBM
2. https://youtu.be/kJGBrBMrdjs

artbax

Liczba postów : 11
Join date : 07/02/2015
Skąd : UK

Powrót do góry Go down

Camera w C# Empty Re: Camera w C#

Pisanie by artbax Sro Lis 04, 2015 12:42 am

Odpowiadam sobie na pytania  Very Happy  

Ad.1 Trudne, ale nie niemozliwe. Trzeba zaimplementowac mnozenie wektorow i macierzy. Jest duzo tutoriali na ten temat.
Ad.2 Mozna jak najbardziej. Do dyspozycji sa: SharpGL i Framework TAO
Ad.3 Dobrze sie sprawdza framework TAO (OpenGL i GLUT dla C#), ale Microsoft ma tez XNA.

artbax

Liczba postów : 11
Join date : 07/02/2015
Skąd : UK

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach